Overslaan en ga direct naar de inhoud

Strategie
& Concept

De wereld verandert constant. Wij helpen jouw organisatie aan te passen en te laten groeien. Dit doen we door nieuwe kansen te creëren, focus te houden en ervoor zorgen dat je merk relevant blijft. Zodat jouw bedrijf over 100 jaar nog steeds bestaat. Je merk verduurzamen noemen we dat. 

Dat begint met het stellen van een doel. En omdat doel te behalen heb je een strategie nodig, het plan. Tactisch zetten we dan de juiste middelen in om dat te realiseren. 

Waarom en hoe je het gaat doen is het fundament voor wat je gaat doen. 

Het doel is de visie en het plan is de missie. De reclamecampagne is uiteindelijk de tactische uitvoering van de visie en missie

Een goede strategie is niet altijd meteen zichtbaar. In tegenstelling tot tactiek, het korte-termijnresultaat. Neem bijvoorbeeld een kortingsactie. Door korting te geven kun je op korte termijn veel klanten scoren en extra omzet genereren. Maar uit onderzoek (bron: Binet en Field) blijkt dat korting onderaan de streep geen extra winst oplevert en niks doet voor het bouwen aan je merk. Het is dus slimmer om voor je merk of bedrijf een sterke strategie te ontwikkelen.

Is de strategie eenmaal bepaald, dan vertalen we die in een overkoepelend creatief concept; een overtuigende communicatieboodschap die jouw merk onderscheidend maakt. Het concept wordt toegepast in alle communicatie-uitingen zoals huisstijl, reclamecampagnes en website. Wij kunnen je helpen met branding: het positioneren, transformeren en optimaliseren van jouw merk.

Benieuwd naar onze meerwaarde voor jouw merk?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.